رفیق های قشنگم سلام می کنم به همتون و شهادت امام حسبن (ع) رو به همه تسلین عرض می کنم . عزاداری هاتون قبول با شه. یک خواسته ای از شما داشتم اون هم این که لطف کنید نظر خصوصی به جز در موافع ضروری نگذارید . خب واقعا یکم منطقی فکر کنید . چه معنی داره که با نظر خصوصی می نویسی وبت خوبه . به وب من هم سر بزن و بعد حتی آدرس هم نمی گذاری . من با این نظر چی کار کنم آخه ؟؟
ممنونم از وقتی که برام گذاشتید . راستی یک داستان تو راه کم کم می زارمش تو وب . 
بــــــــــــــــــــــای بـــــــــــــــــــــــای
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم مهر ۱۳۹۵ساعت 11:40  توسط میـــــــــــلـــــــــــــیــــــــــــ
|
دنیای عجیب من ...
ما را در سایت دنیای عجیب من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:19