دنیای عجیب من

متن مرتبط با «نظرية عمتي» در سایت دنیای عجیب من نوشته شده است

نظر

  • نیلوبلاگ

    رفیق های قشنگم سلام می کنم به همتون و شهادت امام حسبن (ع) رو به همه تسلین عرض می کنم . عزاداری هاتون قبول با شه. یک خواسته ای از شما داشتم اون هم این که لطف کنید نظر خصوصی به جز در موافع ضروری نگذارید . خب واقعا یکم منطقی فکر کنید . چه معنی داره که با نظر خصوصی می نویسی وبت خوبه . به وب من هم سر بزن و بعد حتی آدرس هم نمی گذاری . من با این نظر چی کار کنم آخه ؟؟ ممنونم از وقتی که برام گذاشتید . راستی یک داستان تو راه کم کم می زارمش تو وب . بــــــــــــــــــــــای بـــــــــــــــــــــــای...

    ادامه مطلب