
من از همین جا شروع شدن ماه آغاز مدارس و شروع درس و مشق وامتحان و بدبختی را به همه ی دانش آموزان و دانش جو ها تسلیت عرز می کنم و سال آسانی را آرزو مندم و امیدوارم که با درس و مشق و امتحان روزهای خوشی را بگذرانید.از من می شنوید از این دو روز باقی مانده نهاین استفاده را کرده و سپس با خواب تا لنگ ظهر ، بیدار بودن تا نصف شب ، بیکاری ، مسافرت و تمام خوشی های تابستانه وداع کنید . +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه سی و یکم شهریور ۱۳۹۵ساعتxa021:14  توسطxa0میـــــــــــلـــــــــــــیــــ...
ادامه مطلب
من از همین جا شروع شدن ماه آغاز مدارس و شروع درس و مشق وامتحان و بدبختی را به همه ی دانش آموزان و دانش جو ها تسلیت عرز می کنم و سال آسانی را آرزو مندم و امیدوارم که با درس و مشق و امتحان روزهای خوشی را بگذرانید. از من می شنوید از این دو روز باقی مانده نهاین استفاده را کرده و سپس با خواب تا لنگ ظهر ، بیدار بودن تا نصف شب ، بیکاری ، مسافرت و تمام خوشی های تابستانه وداع کنید ....
ادامه مطلب