انسیه جون ببخشید من خواستم بیام و توی وبت کلی نظر بزارم ولی عکس کلمه ی عبور نمی آمد هنوز هم همین طوره . هر چی تلاش کردم نیومد . ببخشید کلی متن برای تولد دوستت مینا نوشته بودم ولی نشد دیگه خیلی ببخشید...