دنیای عجیب من

خرید بک لینک
عکس و تصویر صندلی داغ یعنی هر سوالی که میخواین ازم بپرسید هر چیز موقعی که پست بعدی ...
دنیای عجیب من ...

ما را در سایت دنیای عجیب من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:19

من از همین جا شروع شدن ماه آغاز مدارس و شروع درس و مشق وامتحان و بدبختی را به همه ی دانش آموزان و دانش جو ها تسلیت عرز می کنم و سال آسانی را آرزو مندم و امیدوارم که با درس و مشق و امتحان روزهای خوشی را بگذرانید.از من می شنوید از این دو روز باقی مانده نهاین استفاده را کرده و سپس با خواب تا لنگ ظهر ، بیدار بودن تا نصف شب ، بیکاری ، مسافرت و تمام خوشی های تابستانه وداع کنید . + نوشته شده در چهارشنبه سی و یکم شهریور ۱۳۹۵ساعت 21:14&nbsp توسط میـــــــــــلـــــــــــــیــــــــــــ | دنیای عجیب من ...ادامه مطلب

ما را در سایت دنیای عجیب من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:19

رفیق های قشنگم سلام می کنم به همتون و شهادت امام حسبن (ع) رو به همه تسلین عرض می کنم . عزاداری هاتون قبول با شه. یک خواسته ای از شما داشتم اون هم این که لطف کنید نظر خصوصی به جز در موافع ضروری نگذارید . خب واقعا یکم منطقی فکر کنید . چه معنی داره که با نظر خصوصی می نویسی وبت خوبه . به وب من هم سر بزن و بعد حتی آدرس هم نمی گذاری . من با این نظر چی کار کنم آخه ؟؟ممنونم از وقتی که برام گذاشتید . راستی یک داستان تو راه کم کم می زارمش تو وب . بــــــــــــــــــــــای بـــــــــــــــــــــــای + نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم مهر ۱۳۹۵ساعت 11:40&nbsp توسط میـــــــــــلـــــــــــــیــــــــــــ | دنیای عجیب من ...ادامه مطلب

ما را در سایت دنیای عجیب من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:19

بچه سلام . امروز می خواهم یک چیزی بهتون بگم .من چند سال پیش یک وبلاگ داشتم و توی اون وبلاگ یک دوستی داشتم به اسم آ******** .خب اسمشو نمیگم چون شاید راضی نباشه . اون یک دختر بود که اخلاق هاش خیلی شکل من بود . فقط چهار سال ازم بزرگتر بود . من اونو خیلی خیلی دوست داشتم ولی بعد از چند سال که بلاگفا مسدود شد دیگه از اون خبری نشد خب راستش از من هم چند وقت خبری نشد . از هیچ کس خبری نبود و بعد از اون دیگه نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم من اونو خیلی خیلی دوست داشتم و هنوز هم خیلی دوستش دارم . چند وقت پیش به وب قبلیم رفتم و دیدم چند تا نظر یرام گذاشته . من هم اونقدر ناراحت بودم که وبم رو خذف کردم . ولی حالا پشیمونم ولی خب یکم هم راضی ام آخه همه چی اونجا یادآور دوستم بود . حالا اینقدر دلم براش تنگه که هر روز می رم و به وبش سر می زنم و کتاب هایی که اون می خوند رو می خونم . شاید کمی از دلتنگیم کم بشه . اون یک حسی داشت که هنوز توی خیلی از دوست هایی که دارم و باهاشون خیلی خوبم پیدا نکردم . و هنوز هم وقتی بخواهم اسم بهترین دوست هام رو بگم اسم اونم می گم . اون یک دختر خاص ، بانمک و شیطون بود . یک دختر عالیبرای آ******** : می دونم الان دیگه توی وبت نیستی ولی بدون دلم بران تنگه .بای بای + نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم مهر ۱۳۹۵ساعت 14:59&nbsp توسط میـــــــــــلــــــــــــ دنیای عجیب من ...ادامه مطلب

ما را در سایت دنیای عجیب من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:19

دنیای عجیب من ...

ما را در سایت دنیای عجیب من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:19

صفحه بندی